Wednesday 4 May 2011

lucahkah ini ?

Bangun pagi td, aku saja-saja tergoogle pictures 'Naughty Nature". Ok, disini aku nk tekankan sekali lagi. Aku TERGOOGLE. Bukan sesaja, ok ! Pictures neh mmg menguji kesucian minda anda yang aku rasakan mostly yg dh xsuci termasuklah aku. Jadi renung-renungkanlah.

baru 1st picture dh fikir bukan-bukan.

 apa neh ek?

 apakah?



jangan salah interprate, ini adalah haiwan laut :)


 sedap kalau makan cili neh.

 hurm..


 diam-diam je tengok.


the 'LOPAZ' tree.


 anehkah ini?





Ok. Now, terpulanglah kepada korang nk analysis pictures neh. Aku berani jamin ramai yang otak mcm aku, dh kuning dan kotor yang kalau nk dicuci kena guna clorox dh neh. Silap-silap ada yang dh ke toilet skg. Opps ! 







Moral: Betapa agungnya ciptaan ALLAH. Mesti korang pown xpernah terfikir benda-benda mcm neh akan terbentuk semula jadi.

No comments:

Post a Comment