Thursday 26 January 2012

Parents wanna be?

Hello-hello ! Nak kopi ke milo? keh3...Hari ni gua nk share 1 picture yg gua dapat dari FB.. Gua msty berani jamin punya, korang mesti nak kawen kan in the future? So, gua nak share la hari neh macam mana cara nak jadi  parents yang baek, soleh, solehah dan sama waktu dengannya la.. Kalau korang xfaham lagi try la tengok movie neh.. Gua rating dia 4/5 la..Best jugak la..sebab ada Lisa Surihani..hihihi..








Awek gua berlakon :)







In order nak jadi macam papa dalam cerita neh, korang kena la belajar selok-belok menjadi seorang papa. Jangan maen hentam je kan. Buat anak pandai jaga xreti plak kn.. So, kat bawah neh ringkasan macam mana korang nak jadi parents yang terbaek.








Mama, I love u ! Papa, I love u !


























p/s: Kalau nak tips lebih kan, kena la register. Gua boleh buka pusat tuisyen.Kita belajar benda pasal family ..

No comments:

Post a Comment